test

Get This Wan Hazel Home Get This.

Sunday, May 6, 2012

"Idea Kreatifku"


Assalammualaikum 
Mari join kontest dari HujanMenjerit, sponsored by N'craft.
Okey ini adalah contest dimana kita perlu memberi idea yang kreatif untuk memenangi clay kerana aku sangat berminat pada hasil tangan N'Craft (owner dia)..ahaks
Untuk maklumat lanjut sila klik banner di atas !!



Disebabkan aku memang tak berbakat dalam seni melukis nie, aku cuma describe la idea aku.

 header blog aku

background blog aku

 Idea aku ialah seorang gadis muslimah yg berpurdah dan di ats kepalanya ada seekor rama-rama hinggap sambil dia memegang buku seperti header aku dan buku tersebut bertajuk 'my stories'(berdasarkan background dan header blog)

p/s : dah habis bodek owner dia,ntah menang ke tak :3
        tak kreatif mana yang penting mari kita memberi support pada N'Craft :D


Thanks For Reading My Entry :)

2 comments:

N'Craft said...

ehee.. comel2. thank u ieza <3

Jajas said...

sy xkretif...


Shoutbox