test

Get This Wan Hazel Home Get This.

Wednesday, March 28, 2012

Contest : Cerita Seram


Ehem ehem..dah lama tak asah bekat bercerita nie :P
Kalau nak join kontest ni, sila klik banner di atas. Harap Maklong.....!!


Al-kisah terjadi masa aku kecik lagi, tak ingat pon berapa umo masa tu..haha
Hari tu ialah hari kenduri arwah atok aku, tak tau napa malam tu ngantok sangat. Aku pon masuk bilik dan terus tidur, aku sedar bila ada lembaga putih betul-betul berdiri dekat tingkap bilik yang kebetulan berhadapan dengan katil aku tengah panggil aku.Waktu tu dah tengah malam dan semua orang dah tido. Nak menjerit ?? Dlam keadaan camtu aku hanya mampu merengek. Seingat aku, yang ada tidur dengan aku dalam bilik ialah 2 orang lagi makcik aku. 
Aku ambil keputusan drastik dengan keluar dari bilik untuk cari MAK !!, bila sampi kat ruang tamu, aku tak nampak  mak, tambahan keadaan yang gelap. Aku cuma nampak abah, tapi macam takde hati nak gi kat abah. Lembaga putih tu pulak ikut je mana aku pergi dari luar rumah, tingkap kaca rumah aku membolehkan aku nampak bende tu ikut aku ke ruang tamu.
Kemudian aku masuk dalam bilik semula, masuk-masuk je lembaga tu dah ada kat tingkap macam aku mula-mula nampak dia tadi dan tak henti-henti panggil aku.
Dalam aku merengek, aku kejut salah seorang makcik aku dan suruh dia hantar aku kat mak. Rupa-rupanya mak tido dekat rumah atas, patut la aku cari kat bawah takde. Selang beberapa minit makcik aku turun bawah, pintu rumah atas kena ketuk 3 kali. Mak aku nak pegi buka, tapi aku cakap 'Mak jangan buka, hantuu'. Mak tak jadi buka dan esok paginya,semua orang gelakkan aku sebab aku kena kacau. pelik-pelik , kot dieorang kena camtu kaku terus.. =,='

TAG :: WAN & PEPEL

Thanks For Reading My Entry :)

5 comments:

SYAF said...

terima kasih sbb join kontest syaf yang tak seberapa nie....insyaallah semua nama2 yang join syaf akan update sabtu nie.... thank bebyk yea...

unGu said...

saya ditag.. waaa... hehehe

Iena Eliena said...

Blogwalking here...

cik iena follow your blog..
follow my blog juga ye(^_~)
www.ienaeliena.com

FEDO said...

CONTEST CAMANA YE?

Mss Ieza said...

contest nie dh tamat la fedo :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chat Room



Shoutbox