test

Get This Wan Hazel Home Get This.

Monday, April 11, 2011

I'm quite XD

ASSALAM :)

Tbe2 rse tak sedap ati..
Tak tw npe instinct aku nie kuat sgt..

Know what..??
Stiap kali orang tak cke aq..
Aq bley rse..
Aq bsykur ats kurniaan kelebihan nie pada aq..

Kdang2 sakit cgt..
Mmg sakit bile tahu dri kite d'benci..
Na atau tak,,tu larh kenyataan yg kne aq telan slame nie..

Kpd kawan2 yg trase gn aq tu..
Kt sni aq na MINTA MAAF klu ad mnyakitkan hati..
Tak ade niat na mnyentuh sensetif anda..
Niat aku na bergurau.. (mungkin gurauan aq kasar)
Gurauan aq da melukakn korang..
Aq tak sngaja.. (khilaf aku)

Orang kate sebelum kita mati..
Kite kne mntak maaf kpd cume orang..
Klu tak akhirat nnati akn di tuntut..
Aku tak nak jadi cm2..
Klu aku na mati,,bia la aku mati dgn tenang..

Jujur aku tak penah terase dgn sape2..
Aku anggap ape yg kua dr mulut korang tu sbg klemahn aku..
Aku cube na perbaiki klemahan aku..
Aku cume mnusia biasa yg penuh dgn kekuragn..

If korang aman klu aku tak ada..
Its ok..
Aku undur dri di cnie..
Kembali larh korang dgn life sblm jumpe aq..
Nice sgt dpt kenal korang..

Last dari aq,,sejuta KEMAAFAN dr aq buat korang :)

Sekian .. :))


Thanks For Reading My Entry :)

18 comments:

Jejaka Terhangat said...

mari maaf bermaafan sementara masih ada waktu..=(

Mss Ieza said...

:)

witLURVE said...

Bemaaf maafan la kita sesama umat. Maaf ye kalo wl da teslh ckp dkt ieeza...

fyy mokhtar said...

jgn sad. fyka ade. ;)

Mss Ieza said...

lurve..hee..xpnah pown :)

fyka..hee :)

Norashiqin Kamaruzaman said...

BL nak minta maaf kat sume gak =')

Mohamad Farhan Bin Shamsuri said...

sape x suke kat anak sedara aku nih ????!! habaq mai..hehe..saba je la ieeza..manusia mmg macam tu..asalkan kita tahu apa yg kita buat tu betul,abaikan je yg lain..

Mss Ieza said...

BL.. =)

pkck.. =)

noonaQQ said...

ieeza,nape ni dik?

Mss Ieza said...

noona..hee..xde pape =)

miss ct said...

Assalamualaikum ieeza..
sape yg xsuka ieeza ni?? mana org yg xsuka ieeza tu??? kemaafan tu penting sgt..ct nak minta maaf jika ct ada wat silap dgn ieeza... =)

Mss Ieza said...

ct..hee..
sy pown na mtk maaf =))

►AdamXis◄ said...

assalam...dimaafkan.hehehe, sape nie tak suka2 Ieza?...tak pe kiteorg ske jer Ieza...kentalkan hati...jgn dilayankan sgt org yg bencikan kite tuu..."salah satu cara nak lawan musuh ialah berkawan dgn dia"...sabar yer sabar banyak2

Mss Ieza said...

adam..yap..
btl 2 :))

misS FEeza macho ! said...

=="

Mss Ieza said...

feeza :)

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said...

don't be sad, bermaafanlah kita selagi mampu :D

Mss Ieza said...

amira..yap :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chat Room



Shoutbox