test

Get This Wan Hazel Home Get This.

Thursday, August 4, 2011

"Segmen Ramadhan Jejaka Terhangat: Makanan Buka Puasa Kegemaranku"


"ASSALAMUALAIKUM"

makanan yang paling aku nantikan bila puasa (murtabak daging) ::

 (sumber pakcik google : uwahhh !! lapo sudah )

Kenapa aku suka ?? sebabnya aku sendiri pon tak tau, yang pasti dari kecik sampi sekarang, murtabak makanan wajib bila time puasa. hehe 

p/s :: tergugat iman tengok gamba nie.. fuhh
dah masuk hari ke-3 puasa tapi belum ada rezeki nak makan murtabak =(( 
belanjo la haa !!

TAG :: syerah

Thanks For Reading My Entry :)

14 comments:

syErAh said...

yela3 kak ieza sayang..

nanti syerah wat ye.. xD

*murtabak.... :terharu

Jejaka Terhangat said...

wawa..murtabak daging kat sini pon ada gerai jual murtabak, kuah dia sedap. err, nak beli mutabak la buat berbuka nanti. hehe..

thanks join segmen tu. senarai nama dah update. nanti tgk la kat blog JT tu yek..=)

khaifaiz said...

sedap tu murtabak daging

cintatulip said...

dapnya!!! suka murtabak gak!! time bulan posa ja makan... hari lain x pon!

Sha said...

wuahh..berselera..nk2 mkn wk2 pns..ermmm nyum2

miss ct said...

Assalamualaikum..
hari ni ct berbuka dgn murtabak...lalalala

p/s: ada 26 hari utk ieza mencari murtabak tu..semoga dpt ya.. selamat berbuka =)

MissViVio said...

owh..ska murtabak ek..sya xtau apa yg sya ska..hehe

Jasman said...

Nampak sedap la...

ejoy said...

murtabak pon dah mahal sekarang ni

nexx said...

suke murtabak gak.. tapi dah dua hari p baazar syik tak dapat beli jer.. sold out cepat sangat huhuhu

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Dpt yg dgg dy padat & mampat lg mnyelerekan tuuuuu..... Mmg tbaik laaa...

Fahz said...

murtabak....sedapnyerr..dugaan..dugaan...

miss epa said...

sy pun suka murtabak! aish! :)

cIk PikA said...

murtabak daging wat pika terliur larh.. tringat murtabak singapore.. nyum3.. dlm die pon ade daging gak.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chat Room



Shoutbox