test

Get This Wan Hazel Home Get This.

Saturday, July 9, 2011

Pembohongan Zionis !!

"ASSALAMUALAIKUM "

Hari ini aku nak share video yang HARUS di tonton oleh KITA semua :)
.
.
.
.
"PART 1"

.
.
.
.
"PART 2"


p/s  :: sila komen dan jika na share, u are welcome :)
bedasarkan n3 yg aku baca dr sorang sahabat,trdapat sikit kekeliruan dlm video nie
korang bleh view kt cnie
.
.
(KLIK)


Thanks For Reading My Entry :)

9 comments:

ceritasekupang said...

dalam dokumentari the arrival pun banyak yang dibongkarkan...

miss ct said...

Assalamualaikum ieza..
tq sudi share.. ct ada gak pg seminar ttg ni.. ttg salahuddin Al Ayubi...

Cikgu Fikri said...

ingat lagi, masa usrah kat maktab, naqib fiq ajak tgk video ni...
byk juga yg dibongkarkan....

kyo_9 said...

hmm.. video nih dah lama; dah ramai yang bangkang berserta fakta ttg video nih sehingga pembuat video pon dah susah nk dicari skang.. kyo pon ada buat entri pasal video yg sama disekalikan dengan fakta beberapa orang ilmiah ntk membangkang video2 nih..

http://kyo9.blogspot.com/2010/10/dunia-akhir-zaman.html

Gee said...

nice entry...singgah cnie..

belog|amiyo said...

dah pernah tengok video tentang ini yang lebih panjang dari video ni. yer.. kita umat islam memang ditipu dalam tidak sedar. bangkit lah wahai umat Muhammad S.A.W.

Bro ahmad said...

dunia dah nak kiamat kot...

Mr.Kerro said...

ada tgk pasal video ni, ttg NWO dan greemason.fuh

madammondoq said...

salam singgah..

macam-macam dunia akhir zaman ni kan..

JOM BACA NI : OST LAGU TEMA TAHAJJUD CINTA

JOM BACA NI : SALIH YAACOB TURUNKAN ILMU!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chat Room



Shoutbox